låååång söndag

helgen har gått alldeles för fort ,
gårdagskvälen spenderades med sara och film och mys , sen kom e .
imorse var det upp tidigt för att var ledare på knatteskola på danelid . 107 ungra ska vi ta hand om i åtta veckor i streck . jag och fridas grupp heter grupp 2 : Hello Kitty . och det är tio små fem åringar som springer runt mellan oss. en liten flicka hade tydligen haft svin influensa och frågan är om hon drack ur min vattenflaska.... ???? kanske dör om en vecka då . roligt roligt.
sen var det hem till tränare anders och äta lunch och tagga inför match mot gamlis.
det blev 2-2 , fast vi borde vunnit om man fråga mig . jag känd everkligen i hela kroppen att jag varit sjuk hela veckan , inet alls samma krafter som vanligt.
sen åkte jag och e hem och chillade en stund , kebabgubben bjöd mig på kebab och sen har jag bara chillat framför tvn. de blir en lugn kväll , skolan börjar imorgnon igen och det är ngt jag INTE ser fram emot.
usch och fy . ha en bra kväll allihopa ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0