1 jävla dag kvar !

helgen gick fort som tusan ,
mysig kväll hos frida i lördags , sen igår vare upp tdigt för att ta mig ner till staden med cornelia . en par solbrillor inhandlades ! sen tog vi lång promenix , och sen hemåt . senare blev de att sitta vid ån i några timmar, riktigt mysigt att sitta och lyssna på musik och titta på människor runt omkring , lättroad . javisst .
sen belv de filmfilmkväll , först generalens dotter och sen elisabethtown , riktigt bra filmer båda två . kom isäng vid två och blev väckt imorse runt nio (?!) . jo , de va så att mamma bestämt att vi skulle ha familjefrukost ,
idag blire till att packa och fixa i lägenheten , träffa bror och mina kära små vänner josefine och sara . måste träffa jannica en kortis ockås . oj vad de e mkt man ska hinna med . förhoppningsvis ska jag hinna träna också , men det ser inte så ljust ut på den fronten..
men imorgon åker jag bort i en vecka , UNDERBAAAART !
tjollahopp !


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0