when i'm losing myself

vi förlorade tyvärr igår med 3-2 mot fyris. fast vi va värda mer , de gjord emål i sista minuten då vi tjabbla bort det. men med tanke på att vi är ett d. 3 lag och mötte ett lag fårnd en övre halvan i d.2 så var det väldigt bar gjort av oss. menmen , det kmr fler matcher , och fast att vi förlorade var det skit kul att vara tillbaka på plan igen , det är där jag hör hemma !

nu har jag och linnéa pluggat i typ tre timmar, men det har verkligen inet varit våran dag . först så när vi suttit i 45 min och skriver en power point så precis när sista ordet är skrivet så dör hela datorn ! jag börja gråta och linnéa som tar allt med ett skratt började as garva. sen när jg tänkte att nu går jag och äter , så märker jag att jag själv har kööpt köttbullar med gluten i . hur dum är jag ?! så jag grät en skvätt till .
men nu är iaf plugget klart , såska ja iväg på tärning , sen hem direkt och plugga igen . wohoo.
pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0