shuhu

nu är det bara tre skoldagar kvar för dne här veckan , sommarlovet är inte så långt borta längre !
dagen har varit lugn , handboll på idrotten ( jag ska ALDRIG börja på handboll , om jag någon gång vill det , snälla alla , stoppa mig , jag är verkligen inte skapt för det ! )
håltimme , sen två lugna lektioner innan det var hemgång . snabbt käk och sen träning .
nu har jag precis ätit middag och ska snart börja plugga innan det blire sängen.
måndagar är ingen bra dag coh jag tror nästan alla håller med mig.

Kommentarer
Postat av: Emelie Gunnarsson

heej gumman!! usch pinsamt att jag inte kände igen dig på bussen.. stirrade ju som ett fån! :P hoppas allt är bra med dig iaf, länge sen man träffa dig :)

2009-04-29 @ 13:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0