love it !

äntligen lov !
igår fick jag tillbaka samhällsprovet som ja hade förra veckan , mvg . så de va nice . sen vare staden en stund med några vänner och mös i solen. träffade min älskade pojkvän och vi gick också på stan ens tund . fick en jätte fin tröja av honom .
sen vare hem coh äta middag och titta på film .
vid nio åkte jag iväg till min vän josefine och spenderade min natt där . the notebook blev det in på småtimmarna.
vaknade vid nio coh låg och drog mig till tio och när jag väl hade gått upp och tagit mig ner för trappan så hade sötnosen gjort iordning en brakfrukost till oss. så gulligt !
vi gick ut med sigge en sväng innan hon drog och skulle träffa sin pappa och jag drog hem.
men kände att jag inte kunde bara vara hemma så jag åkte till min syster i årsta och gick på lång promenad med henne, cilla, peter , och småfisarna nikola, emma och min lillfis. mysigt vare i vårsolen
vi gick hem coh åt lunch och sedan drog jag mig hemmåt.
ska snart springa ner på willys och inhalnda det sista inför kvällen, de blir tacokväll med josefine och sara. myspys .
pojken är i sthlm och möter aik. hoppas det går bra.
nnu ska ja göra mig iordning.
puss & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0