idag blire påskkärringar i huset !

skärtorsdag !
gick upp vid halv tio och åt frukost med mamí sen satte jag mig vid datorn och gjorde klart en uppsats om alkohol inom idrottsutövandet. så det va skönt att de är gjort nu . nu är det bara en grej kvar jag måste göra innan skolan börjar igen.

lovet går så fort fram , hade besämt att träffa en massa vänneer men hinenr knappt med. kan inte lovet vara en vecka till ? :)

blir en chill dag , kanske träffa någon vän och så . dillis är på fyrishov och badar med laget så honom blire inget idag. ikväll kommer mammas barndomskompis med familj , kulkul ! de va ett tag sen vi träffade dem. & nu är saris och joffie uppe i kylan och åker skidor . saknar dem !

nej , men nu ska jag lägga mig och titta på en film och mysa .
kram på er


balen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0