ny boning!

inte bloggat på ett tag , men internet har inte varit inkopplat. har flyttat nu serrö (; bor numera i industristaden , en mysig lägenhet men usch va stökigt det är ! kmr nog ta ett tag oh få iordning på alla dessa kartonger.

dagen var inet så händelsefull , fick tillbaka spanskaprovet... de gick ju bra , mm verkligen.. annars vare bara lite möte med komitén , höhö.

imorgon åker skolan till Kungsberget. men självklart så är jag fortfarande inte kapabel till att åka skidor så jag ska till fjällnora istället, yeeey ! =) nej men har bestämt mig för att vara megaöverdivet positiv imorgon, min gode vän martini fyller ju hela 16 vintrar tomorrow ! har köpt lite preseter till henne , men gör inte det misstaget att skriva in de här. men en massa godis oh annat gott ska de bli på vägen, om man har tur så håller martini va hon lovat oh har med sig tårta =D .
pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0