älskade frilufts liv

upp tidigt och åka till gränbyskolan för att sedan ta bussen ut till ingenmansland var ingen hitt . sedan gå 6 km ! hur kan man ens tycka att sånt är roligt ?! jag och juanna hade de trevligt och gick och sjöng nästan hela vägen. "fjortisboy" var nog den som lät finast. när vi äntligen såg fjällnoras infart var alla så trötta så ingen orkade göra ngt glädjeskutt, men vet nog vad alla tänkte , precis som jag . ÄÄÄÄNTLIGEEEEEEN!
de som bjöds där var kycklingkorv och smakis. mums... prf , inte alls. tur att man hade med sig choklad och fralla själv =)  älsklingen var lite grinig idag eftersom som ARSENAL slog ut milan igår med 2-0 . underbaart!   menmen , jag var glad iaf. självklart är man ju vip så man fick skjutts till stan istället för att åka med bussarna till skolan ^^ så nu sitter man här och värmer sig lite innan de bär iväg till årsta, det är danmarks if - bälinge today . heja danmark!



Kommentarer
Postat av: Erik

Lite glädjespam från mig till dig:
Jag vill att du ska veta att du är riktigt söt på alla sätt! Jag vill också önska dig en riktigt bra onsdag!

2008-03-05 @ 15:17:54
URL: http://anothermanicmonday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0