yess

riktigt jävla irriterad , skrev ett lång inlägg om dagen som varit och när jag var klar så försvann det! AHH , lack jag blir. ba att börja om igen. -.-

miss stephens oh jag jobbar tsm på bilden, popkonst är temat och vi håller på och gör om britney spears till en popkonst tavla. =) får se hur de går . höhö'
mormor kom oh fikade på eftermiddagen och som en liten överaskning hade hon med sig ett par fin fina örhängen till mig från Lantzarote ( fel stavat, i know)

fick just veta att grejerna från HM-katalogen har kommit ockås . weii =) mamí hämtar dom när hon kmr från jobbet,.
kvällsnöjet blir att krypa ner under täcket och njuta till en bra film .  myyss
Pusss


pay back time bitcho

Kommentarer
Postat av: michelle

maria .. äre så du vill ha det .. (; visst för mej! haha

2008-01-30 @ 17:41:07
Postat av: määria

du starta de , jag avslutar de ! =)

2008-01-30 @ 17:46:37
URL: http://marialiljestrand.blogg.se
Postat av: Anonym

haha klart =)

2008-01-31 @ 17:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0