vill du komma oh tuffa på mitt tåg ? (;

tandställningen inne , uppe och nere nu. fy bubblan. det enda pluset i det här är att det blir finare sen.
var med min söta saris efter skolan och sen.
tittade jag på flicksen tnär dom träna, mkt utan boll. mer fysliknande övingar.
jag diggar ögontjänarna joffas och elinas stil assoow. träningen blev mkt roligare när man fick titta på dom stollarna.
sarisen hade glötm skorna hos sin moder så det blev styrka brevid för henne, men mig som diktator =) hihi.
nu blir kek, mumsmums.
see ya

Kommentarer
Postat av: sariiis

Bara för allas information, maria kallas numera diktatorn. En jävel på att köra hårt med lilla mig.

2008-01-28 @ 20:13:01
URL: http://saaragunnarsson.blogg.se
Postat av: Joffa

Vadå ögontjänare? Vi kämpade ju på för fulla muggar *hosthosthosthooooooost*
Ibland iaf? :$

2008-01-29 @ 11:18:04
URL: http://joffa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0