karl-petter <3

bloggvänner =),
Var i skolan idag igen, inte lika roligt att gå dit idag som igår , menmen. måste man så måste man. -.-  vi ska ha ett träningspass för sjuorna i skolan , fett kul ! ja och julia i min klass blev ett team och vårat tema var : nick. eftersom ja tycker det är skit kul att just nicka så blir det säkert nice. =)
annars var det en rent ut sagt boooring dag. fick dess utom veta idag att vi inte ska byta schema med den andra español gruppen , så vi kommer sluta halv fyra varje fredag ! SKIT KUL .
och natuligtvis, mitt i denna ljusa dag så bråkar jag med min bror. för första gången på otroligt länge. inte alls kul.. men det var han som gjorde fel , inte jag , så efter kanske en timme när vi väl kommit hem så sa han förlåt innan han skulle ut på fest. så nu är vi vänner igen iaf. <3
lets dance kväll ikväll ! tycker att bonden karl-petter är så jävla underbar!. och hans sköna värmländska gör ju inte honom sämre heller. så vi får se hur det går. håll tummarna för honom!
see ya



här får ni en bild på proffset ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0