i'm been dreaming of a true loves kiss

gårdagens kväll var urmysig. var med martini och vi åt först en gromé middag på donken och träffade empo, lisa och linnea där. så vi satt och tjattra lite med dom innan vi var tvugna att ta oss till bion. vi såg den "otroligt bra" filmen Förtrollad. vi garva oss mest igenom filmen och undra va fan vi gjorde där, den var alltså skitdålig. :P gick hem och hann precis klart med vårt nyttiga tillbehör innan Catwomen började. riktigt bra film ! hon är min idol. spela lite guitarr hero innan vi gick till sängs. =)
gick upp tidigt imorse för min lilla älskling folke kom till stan idag, så jag åkte till min syster och träffade honom där. han har vuxit jätte mkt sen jag såg honom sist och han blir bara sötare för varje dag. <3

saknar verkligen att träna! vill träna nununununu. hur fan ska jag klara mig i typ 4 veckor till, helt sjukt. håller på att bli galen! så fort jag får börja rehabilitera kommer jag köra som tuuusan. saknar det verkligen !!
min broder är och spelar match just nu, han kommer väl hem skit sur sen eftersom att laget han spelar med är sämst. fattar inte varför han spelar i det där. :P men avundas honom ändå , han får ju iaf träna. vill ocksåå!
resten av dagen blir väl att börja plocka i rummet. flyttar ju snart. äntligen! och vi ska ge bort mina möbler för jag ska få nya, så måste börja plocka ur dom. jätte skooj!
kiss and goodbye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0