hard work work

Helloow,
tog bort dom äckliga stygnen idag hos skolsyster. läkarn hade tydligen gjort de så fint att det var svårt att ta bort dom. det gjorde lite ont bara därför.. menmen , nu är dom borta iaf , och nu äre bara att vänta på att det ska läka helt innan jag är fit for fight . =) 4 veckor kvar..
annars inget speciellt idag. var en liten stund med parkis på stan, shit va länge sen man va med honom! <3
brori hämtade mig från stan oh sen dess har de bara vart o.c och pluggande. har jätte mkt att göra tills fredag, en biologi uppsats som verkligen inte är lätt ! ligger efter alla andra bara för att jag var hemma. fick liksom anteckningarna idag .. så pluggapluggaplugga är det ända som gäller ikväll. även fast jag bara brukar kunna plugga ngn timme innan jag lägger ifrån mig böckerna elr somnar så ska jag klara längre idag, det är ett måste!!
ibland funderar jag på att bli politiker och göra så att inte eleverna i skolan ska ha så himla mkt att göra hemma. man får ju inegn fritid när man har mtk prov och inlämningsuppgifter. hjälp mig!
nej men nu har jag vart ifrån böckerna alldeles för länge. back to work'
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0