myspys :)

efter en hemsk skoldag i matan så var eftermiddagen ändå soft. var med barkus och hammarling på stan. först sola dom och sen gick H till mattias och max istället när jag barkus gav oss ut på stan efter ngt att ha på sig imorgon. självklart när flyttgubbarna ska hämta grejerna , så tar dom med sig min väska ockås , med ALLTING i. mitt humör var inte på topp, men det trevliga sällskapet gjorde det ändå bättre. tog med senare till farmor och åt pankakor med the family innan jag tog mig vidare hem till min syster som jag ska tillbringa natten hos. :)
myspys med systeryster är aldrig fel, så kvällen är bara bra. imorgon så blir ett nytt hem jag kmr till och inte det gamla huset ute i uppsalanäs, utan en lägenhet inne i stan. underbart är det enda man kan säga.
men nu ska jag tillbaka till soffan där petrus och hanna väntar.
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0