årets pris för svagast i sverige

japp , nu är det bevisat att jag är svagast i sverige. på fotbollen idag skulle jag köra lite fys , måste ju börja komma igång nu. och börja väldigt lungt egentigen måste jag säga. men jag var helt död! folket som satt där uppe i siriusrummet (så dom kan titta ner på hallen) dom garva... som jobbigt vare , och så svag var jag. pinsamt. måste träna upp mig fan. :P  min lilla coach dillan hade en rolig stund iaf. då de va ju positivt. helt död i magen nu , så hejj träningsverk! ikväll äre sverige-turkiet kl. 19.30 på kanal 3 . Missa inte! annars en softar kväll , måste ladda upp inför nationella imorn.. uppsats skriving. fy fan. känner på mig att det kmr gå käpp rätt åt helvette. :)
see ya , would'nt wanna be yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0