:)

som jag sa igår, nationella provet gick käpp rätt åt helvette! nästan tre timmar i en jävla skrivsal när man inte kan skriva om ngt bra. lyckat , verkligen..... gick och tröståt på mc donald's efter med parkis, philipoo  och jaggo. fast det kändes inte direkt bättre efter det menmen. hööken var iaf snäll idag , lät oss bara softa på hennes lektion innan vi sluta för dagen. måste ge credit till mig själv eftersom jag fick alla rätt på nutidskrysset. aldrig hänt tidigare ! =)
drog ner mot stan och gick runt med dillan och maxemilium var med en liten stund också. sen bare hemmåt runt halv fem. ska cykla snart , minst 45 min. ska bli duktig och stark ! ¨
adios
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0