on my way back

efter en sömnlös natt så känner jag att jag håller på att friskna till nu, finaly! men var hemma idag också , pappa tyckte det var bäst så , men konstigt npg skulle jag hellre gått till skolan , så tråkigt oh bara vara hemma och göra ingenting. ska iväg till kvällen iaf, familjen ska över till en gammal barndomskompis =) kan bli riktigt trevligt .
micha och lisa kom förbi igår med skolböcker, dillan älskling så sött av dig att skicka med min favorit nötkräm, yamyam =) . dagen blir väl till att plugga lite , kolla på film och sen börja göra mig ioordning för kvällen. jag fattar inte vad som hänt med min handled, har så sjukt ont. kan inte skriva, inte lyfta , kan inte göra någonting med den handleden. och läkarn fatta inte heller var det var. måste nog åka upp igen och kolla . haft såhär i 1,5 vecka nu. konstigt. =S
byeee

image27
längtar tillbaka..

Kommentarer
Postat av: sötnos

Vems bigsize tår? :D

2008-04-11 @ 16:16:38
URL: http://joffa.blogg.se
Postat av: snyggve

haha , mina gigantiska fötter :D visst ser dom stora ut för en gångs skull ?:D

2008-04-11 @ 16:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0