babe

ingen har ju ngt imot att få en massa fina smycken , pengar, godis och en massa annat fint :) , tårta är inte fel de heller. gårdagskvällen var till att ha gäster hemma och bara vara social mot alla som tagit sig tid att fira min dag. evelina tog med sin pojkvän  fredrik morger, som också går i min klass och min egen älskling titta också in några timmar, annars vare bara släkt och vänner till familjen som var här. kul är det alltid , men känslan av att alla äntligen har gått hem är underbar ! tittade en stund på "en prinsessas dagbok 2" innan jag slumrade sött i sängen. var tvungen att gå upp tidigt idag eftersom mina tränare är så snälla och vill ha tärning och teori klockan tio på en lördag. pain ! , men slapp springa iaf, så det gjorde min dag lite bättre. kom hem för ett kort tag sen och skulle egentligen gå på bio med älskling idag , men ingen av oss va sugna på det längre, så de blir en hemmakväll med mys och film. det är ju nästan bättre än bio de =) . vill springa ner på stan och köpa jeans, men orkar verkligen inte. så de får bli en annan dag. ha en trevlig kväll people.
pöss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0